6. nädal – suhkrusõltuvusest vabaks!

Nagu eelmise postituse lõpus tunnistasin, olin loobunud mõttest, et minu 8-nädalalisest programmist enam asja saab. Seega 6. nädal mööduski pigem juhuslikult, kui et planeeritult, tervislikult ning puhtalt toitudes.

Ja kuigi valmistasin programmi menüüst ainult kolme rooga, oli sellel nädalal ka väga paljut, mis mind taas innustas ning õigele rajale suunas.

Kõigepealt aga minu nädala topi juurde:

Lemmikud:

  • Kinoa salat röstitud juurviljadega
  • Hernesupp (hallumi asendasime peekoniga)

Kõige jubedam munaroog ning ühtlasi ka minu kõige vähem lemmikum roog sellel nädalal oli – omeltt marjadega. Siiani on see vist üks väheseid asju, mida ma enam kunagi teha ei tahaks.

Aga nüüd minu innustajate juurde!

Kõigepealt üllatas ning innustas mind üks uus töökaaslane, kellel on iga päev tööl kaasas oma lõuna, vahepala ning mahl ja see kõik näeb imearmas välja! Ka siis kui olime linnast väljas koolitusel, oli ta end ette valmistanud ning ei võtnud ka ühtegi kommi ega küpsist kohvipauside ajal (ta isegi ei joo kohvi). Tema pühendumus ning kindlameelsus olid innustavad. Võib vist julgelt öelda, et ettevalmistus on pool võitu.

Samuti andsid mulle positiivse impulsi:

Ja kuigi nädal möödus suuremate pingeteta tundsin reede õhtuks enese premeerimise vajadust. Käisime kaaslasega kinos ja enne seda Vapianos söömas (tellisin endale pitsa ja Somersby pirni siidri, mis maitses nagu siirup). Hiljem sain aru, et kui pitsat üldse süüa, siis kindlasti peaks seda jagama ning siidrit tuleb valida võimalikult kuiva. Pärast kägisesime üheskoos halva enesetunde käes ja oli üsna selge, kui ebameeldivad on valede valikute tagajärjed.

Laupäeval käisime Telliskivi Loomelinnaku suhteliselt uues söögikohas, mille nimeks on KONTEINER. Tegu on vietnami köögiga ning minu jaoks oli see esmakordne kokkupuude meeldivaks üllatuseks – lihtne, kuid stiilne ja hubane interjöör, konkreetne menüü ning lihtsad ja puhtad maitsed. Minu südame võitsid värsked kevadrullid Goi Cuom (riisipaberis) kana, köögiviljade, rohke koriandri ning värske tšilliga (pilt Instagramis). Kindlasti proovin neid kodus ka ise valmistada, sest maitsete koolsus oli lihtsalt nii hea! Samuti meeldisid mulle wokis praetud nuudlid kana ja krevettidega (Pho Xao Thit Ga Tom). Valikus on ka gluteenivabad vermicelli riisinuudlid.

Jah, minu viimased kaks nädalat on olnud kaotilised, kuid tänaseks olen taas valmis jätkama programmiga ning tegema paremaid valikuid. Ühest küljest on mul kahju, et ma ei ole musternäidiseks ja eeskujuks ning et minu teekond suhkrusõltuvusest vabanemisel on olnud käänulisem kui ma oleks ealeski arvata osanud, aga teisest küljest on mul ikkagi väga hea meel just täpselt sellise kogemuse üle 🙂

Ilusat kevade algust kõigile!

Vaata ka minu teekonda: 1. nädal, 2. nädal, 3. nädal, 4. nädal, 5 nädal.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.