5. nädal – suhkrusõltuvusest vabaks!

Selle nädala teemaks on olnud õigete valikute tegemine väljaspool kodu – väljas söömise harjutamine.

Sellel nädalal oli kõige raskemaks see, et ma ei pidanud programmist kinni. Hommikusöögiks said juustusaiad ning mõnel päeval ka hommikusöögioad ja omlett. Paar korda sõin lõunat väljas ning toidulauale oli hiilinud palju suuremas koguses leiba.

Kui Sarah õpetab, kuidas teiste inimeste vastuseisuga toime tulla, siis minu puhul on see ikka pigem minu enda sisemine hääl, millega ma kahekõnet ja sisemist heitlust pean.

Minu lemmikud sellel nädalal:

  • Pak Choy + soba nuudlid kanaga
  • Läätse ja lillkapsa bolognaise suvekõrvitsa nuudlitega (zoodles)
  • Ahjus küpsetatud maguskartul hommikusöögiubadega
  • Juurselleri ja fenkoli supp

Minu vähem lemmikud sellel nädalal:

Sellel nädalal vähem lemmikuid ei olnud, kuna rohkem toitusid ma sellel nädalal programmijärgselt ei valmistanud.

Ma arvan, et seoses töökoha vahetusega oli minu fookus hoopis ühe töö lõpetamisel, uue alustamisel ning sugugi mitte suhkrust loobumise programmil.

Seoses töökoha vahetamisega – reedel oli minu viimane tööpäev, seega tegime kontoris sellise väikese koosolemise-lõuna. Kuna kõik tähistamised on ikka vahuveini ja koogiga, siis ka seekord. Lisaks mõnusale salativalikule oli laual ka Levier’i imehea quiche’i valik (lõhega, kanaga ja kitsejuustuga) ning Cafe Boulevard’ist tellitud vaarikatartlett – selline kerge ja kodune biskviitpõhjal tort, mis oli kaetud mahlaka kohupiima-vaniljekreemiga ning kaunistatud rikkalikult vaarikatega.

Peale kõike seda olin ausalt öeldes, juba alla andnud!

Laupäeval kohtusin oma sõbranna Anuga F-hoones ning tegelikult oli väga hea, et sain temaga oma läbielamistest ning tagasilöökidest rääkida, kuna tema on selle suhkruvõõrutuse teekonna juba edukalt läbinud. Enne kohtumist olin just kodus söönud, seepärast tellisin omale lihtsalt ühe kakao ja küsisin täpsustuseks enne veel teenindajalt üle, et ega kakaos suhkrut ei ole – sain kinnituseks, et ei pidavat olema. Ma polnud kakaod juba väga-väga ammu joonud ning mõte sellest tummisest šokolaadisest joogist rõõmustas mind väga. Kui jook lauda toodi selgus, et vaatamata sellele, et joogile suhkrut kohapeal ei lisatud, oli see sellegipoolet läbi ja lõhki MAGUS! Lesson learned – kakao on kodus või Anu juures joomiseks – Anu tehtud kakao on ikka super hea!

Pühapäeval tekkis mõte minna Kohvik Sesooni brunch’ile. Mõeldud-tehtud. Kui Instagramist vaadates tundus toiduvalik suur ja põnev, siis kohapeal olin veidi isegi pettunud, et valik oli oodatust väiksem AGA see-eest üllatas mind toidu kvaliteet väga meeldivalt! Minu lemmikuteks olid röstitud köögiviljad (peet, suvekõrvits, baklažaan, porgand) kollase peedi hummusega, kodune pesto, peedisalat, koorene kalasalat munaga ning kergelt suitsutatud seakael. Mu keha lausa nurrus mõnusast ja kergest küllastumisetundest, kui olin söömise lõpetanud. Aga ohh seda kratti … uudishimu oli suur ja otsustasin proovida ära ka erinevad magustoidud – iga magusa ampsuga jäi väiksemaks ka mõnus enesetunne. No mis siis ikka, nüüd ma tean! Aga kindlasti kasutan juhust ning külastan Kohvik Sesooni brunch’i teinekordki, sest toidud olid seal tõesti … mmmmmm … väga head!

Uut nädalat ei alusta ma kuigi optimistlikult. Rajalt kõrvalekaldeid on sellel nädalal olnud liiga rohkelt ning uus nädal tundub ka veidi ebakindel, kuna alustan tööd uues kohas ning hetkel ei oska ma isegi oletada, kuidas see olukord saab olema. Loodan parimat!

Vaata minu teekonda: 1. nädal, 2. nädal, 3. nädal, 4. nädal

One thought on “5. nädal – suhkrusõltuvusest vabaks!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.